mandag 21. mars 2011

Blodanalyser

Til de av dere som jeg har sagt skal få være med i min "praksisgruppe":


Jeg er snart "in buisness":)
Jeg holder bare på å fordype meg litt +
macen og dataprogrammet går ikke helt godt sammen ennå..


I neste uke skal jeg være klar håper jeg!
Jeg holder dere oppdatert:) 


For de som har lyst til å forberede seg litt, 
så kan de begynne å måle pH i morgenurin. 
Dette vil gi en indikasjon på hva som skjer i vevene i forhold til syre og base, og indirekte hvor belastet de røde blodcellene dine er.
Dette er ikke noe en må gjøre før en kommer. 
Dere vil da få råd om å gjøre det i ettertid:) 


Som sagt før, pH strips kan kjøpes billig på phforlivet.no. Det finnes pocket bok av pH- mirakelet, absolutt verdt å lese av alle, og særlig for de som ønsker å få en bedre forståelse av hva analysen går ut på. 
Jeg skal uansett prøve å forklare så godt jeg kan;)


Analysen vil ta mellom 1-2 timer. Jeg kan både dag og kveldstid. De vil bli utført på Rekstenbygget, Statsminister Michelsensv. 38. 
Dere vil få en rapport i ettertid av meg på mail.


Vi snakkes!
Agnete

2 kommentarer:

  1. Hei, hvor mye tar du for en analyse? mvh Gunn

    SvarSlett
  2. Hei Gunn! Beklager veldig sent svar! Har oversett denne kommentaren din.
    Du finner priser her: http://supersunn.no/article.php/28/Prisliste (på nettsiden min www.supersunn.no).

    [supersunn] analyse inkludere blodanalyse og hårmineralanalyse + skreddersydd kostopplegg. (kr 2450)

    Hårmineralanalysen er analyse av hår (utført i USA) og skreddersydd kostopplegg (kan tas uavhengig av hvor en bor. (kr 1950).

    Send meg en mail til agnete@supersunn.no dersom du har noen spørsmål!
    ha en fin lørdag -
    mvh
    Agnete

    SvarSlett