fredag 16. mars 2012

Raw food chef - Stocholm

Da er jeg på plass -
dette blir spennende dager!






Vi er over 20 personer på kurset, så det er stor interesse for Raw food i Sverige.
Utrolig gøy å møte så mange andre som er på jakt etter god helse ut fra ulike situasjoner.
Ofte på slike kurs så er det overvekt av mennesker som gjør det etter at de har 
fått en sykdom hos seg selv eller nær familie. 
Håpet er at mange flere ser på dette som forebygging og starter før sykdommen inntrer.
En merker en endring nå i samfunnet på at det er mange som er nysgjerrige på dette, restauranter åpner  
rundt omkring, det arrangeres flere kurs enn noen gang innen for denne type mat. Det er godt nytt!
Det kan virkelig anbefales å teste ut.


Når jeg hørte på hva folk kjenner av endringer i sin kropp ved å leve 80 -100 % raw, så skjønner jeg hvorfor mange velger å leve slik. 


For mange så kan 70 % være mer enn nok - OG enklere enn man tror! Skal prøve å fomidle så godt jeg kan how to do it i tiden fremover!


I går hadde vi Rawfood taco - det var nydelig!


I dag skal vi lage burger, pizza, kake, bokhvetegrøt, lære om spiring av frø + mye mer!
Det lukter så godt av alle de gode økologiske råvarene - grønnsaker, urter og krydder.
Det blir 11 timer med non stop matlaging - jeg gleder meg!


Ønsker dere alle sammen en kjempefin dag!
I have to ruuuun!
Klem fra Agnete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar