lørdag 17. september 2011

Smakebit fra Supersunn Retreat!

Jeg er så heldig at jeg har 8 jenter med meg på tur for å prøve ut 
Supersunn Retreat på Stangholmen!
Her koser vi oss! Det har blitt mye matlaging og mange nye smaker 
- de fleste supergode :) 
Svabergtur, Qi gong, Zumba/Catslide, skogstur i pøs regnvær, bading i 9 grader, rensing og soling - god blanding med andre ord. 


Her er en smakebit:


Notatbøker må vi ha :)

Gode samtaler i deilig sol!


MYE grønn mat 

Drømmekjøleskap :)


Liver Cleanse - grapefrukt, ingefær og sitronjuice

Frookost! Avocadosmoothies og Rødbetejuice!


Caeser salat

Ris, avocado, tomat, hempfrø og tamari soyasaus



Herlig Qi gong trening med Kirsti Kvivik fra Villa Vitalis!






Svett og blid etter Zumba + Catslide :)

Leiremaske :)
Bading i 9 grader er faktisk litt imponerende:)

Rosa jentene :)



Skål :)



Koselige middager med nye smaker og retter!




Aubergin snacks!









Morgenstemning på Stangholmen......




Tusen <3 - takk jenter for at dere ble med!!
Stor klem 
Agnete

10 kommentarer:

  1. Så utrolig spennende og deilig dette ser ut!!! HÅPER det blir en ny mulighet neste høst: ) Kan ikke forstå noe annet enn at dette må blli en suksess!! Du er kjempeflink min venn!! Klem M

    SvarSlett
  2. Du er savnet vår venn!!!! Klart det blir en ny mulighet :=) Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. Du er utrolig flink Agnete! Skal du kanskje arrangere noe sånt fast framover for allmenheten å melde seg på eller? Hint, hint!;-) Så ut som en drømmetur! Hvem vil vel ikke få sånn inspirasjon servert over en koselig sammenkoms! Så ut som det var lærerikt! Skulle ønske jeg var så flink og bestemt med kostholdet som du er! Kanskje ett sånt opphold kunne gi ett godt startskudd for mange? Stå på videre:-)
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  4. Ah! Det ser så heeeerlig ut, Agnete! God mat og fantastisk plass:)

    STØRSTE klemmen
    ANETTE:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk Silje for utrolig fine ord!! Håper du kan være med en gang.
    Det samme til deg Anette, vi må få til en tur til våren! Stor klem Agnete :)

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder, så ut som dere har det helt topp. Keep up the good work :) Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for en strålende retreat helg!! Sitter igjen med mange gode minner og masse inspirasjon for et sunnere liv for meg og mine, som jeg forhåpentligvis kan dele med flere. Klem

    SvarSlett
  8. Tusen takk Hellen :) Så bra Lisbeth, det var målet - kjempeglad hvis jeg har klart å inspirere noe i løpet av helgen! klemklem!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder! Ser ut som balsam for kropp og sjel. Så gøy å se hva du får til Agnete!

    SvarSlett
  10. Tusen takk Marie! Vi får ta oss en supersangriasunn samling en gang :=) klem til deg!

    SvarSlett