fredag 2. september 2011

God overstått sommer!

Jeg er utrolig takknemmelig for å se at bloggen er blitt besøkt selv om det har vært null aktivitet.
Det har vært godt å koble helt av på hytta på sørlandet, og fått flyttet inn i nytt hus -
men nå kjenner jeg at jeg er veldig klar for å jobbe videre med SUPERSUNN!


Sommeren har ikke vært 100% supersunn for min del, 
det skal jeg ærlig innrømme. 
Da fikk jeg ihvertfall anledning til å kjenne at det er et annet type kosthold jeg trives bedre med, og som gir meg mer energi. Nå er jeg tilbake der jeg var stort sett, og det kjennes så bra!


Jeg har brukt store deler av sommeren til å fundere på hva supersunn skal inneholde, til glede og frustrasjon for min mann (...og andre besøkende:=) )


Det er bare til å følge med! Jeg prøver så godt jeg kan å sy sammen et spesialtilpasset opplegg som jeg tror enkeltpersoner og barnefamilier skal klare å leve med i en travel hverdag - der både store og små får økt energinivå og forebygger fremtidige sykdommer. 


Til neste år så er målet å starte opp med Retreat Stangholmen. Det gleder jeg meg noe utrolig til! Stikkord er grønn mat, svabergturer, 
Qi gong, yoga og massasje :=) 
Her er en liten sniktitt:





Tusen hjertelig takk for at dere stikker innom! 
Det setter jeg enormt stor pris på!

Klemklem!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar