torsdag 10. mai 2012

Tusen takk til de som var på kurs i kveld!

Jeg koste meg masse og sitter med et smil rundt munnen!
Første gang to menn var med på kurs, og det satte et litt annet preg på kurset :=)
Håper det fortsetter sånn, dette er absoultt kurs for begge kjønn.
Det må også sies at Rawfood "oste" kaken stod mennene for, og de var svært godt fornøyd med sin egen innsats - med god grunn, den ble veldig god! Den var fra boken Raw cake.


Resten av menyen var grønn juice, rødbetejuice, grønn smoothies, sjokoladekuler, raw taco, bokhvetegrøt med mandelmelk, glutenfrie knekkebrød & esekielbrød med avokado/ mandelsmør og brokkolisuppe.


Alle likte alt og da blir jeg glad av hele mitt hjerte!
Tusen takk for at dere var med på å gjøre det til et morsomt kurs :)
Jeg håper dere alle sammen er inspirert til å bli [supersunn] på din måte.


Klem Agnete


Ps: det blir et til kurs før sommeren i Bergen -  torsdag 7. juni. Påmelding til agnete@supersunn.no.


Pss: det blir også kurs her i sommer - på hytta mi på Stangholmen (10 min fra Grimstad). Kommer tilbake med dato! Gi meg en lyd dersom du er interessert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar