tirsdag 1. mars 2011

Titt tei fra San Diego

Da var første dag av kurset overstått:) 
Dette kommer til å bli en utfordrende, men lærerik uke! 
I dag hadde vi mest teori og i morgen begynner testingen av blod på hverandre - jeg gleder meg:) 


Noe utfordrende med alle faguttrykkene på engelsk, men det skal vel gå bra. Vi var 6 personer på kurset fra ulike deler av verden, deriblant en lege - hurra :) Dr. Young var utrolig sympatisk og behagelig person å være sammen med, han tror jeg har forandret seg lite selv om livet hans har det. Han er en utrolig kunnskapsrik person og jeg tror han innebærer nøkkelen til god helse - men det var vel ikke så overraskende:)


Dette blir en uke i detox, det er sikkert å visst!
Kroppen får sjokk av alt det grønne vi spiser og drikker. Bare det at en drikker vann med pH 9,5 er utrolig rensende for kroppen. Til min UTROLIG store GLEDE så smaker maten fantastisk!! Jeg blir så motivert til å begynne å spise helt annerledes. Jeg gleder meg til å dele oppskrifter med dere i dagene som kommer og bilder (glemte kamera i dag..). Jeg var litt skeptisk i dag morges når jeg satt med avocadosmoothisen i hånden, og var livredd for å ikke like den.. Men den var knall god! Det var sitron og grapefrukt i den, jeg har funnet min nye frokost favoritt:)
Til lunsj fikk vi tortilla med hummus og grønnsaker, salat, fylt paprika og en slags tomatsuppe med pasta og grønnsaker i - helt nydelig!


Vi fikk følge en av Dr. Young sine pasienter i dag. En 60 år gammel japansk kvinne som så ut som hun var 80 stakkar. Hun har kreft og hadde blitt sendt hjem av legene for å dø. Hun kom for en uke siden. Da sovnet hun under undersøkelsene og klarte ikke å snakke. Det eneste hun hadde spist den siste tiden var kylling. Kroppen var overforsuret, oppblåst mage, de røde blodcellene var deformert og blodet var overbefolket av parasitter. I dag så fikk vi se endringen i blodet, og etter en uke så var det blitt en hel del bedre. Hun klarte til og med å prate litt og holdt seg våken. Både sønn og mann sa at hun var bedre allerede. Opplegget for henne er at hun kun drikker supergreens, høy alkalisk/basisk vann, alle grønnsaker er som pure/suppe og de tar tarmrens hver dag. Får håpe at hun blir frisk! Fikk helt vondt av henne der hun satt, helt hjelpeløs..


Nå er det natti natt. Young Yoga kl 08 i morgen tidlig! Tarmrens senere på dagen - å hutte meg tu! Men må nesten prøve dersom jeg skal anbefale andre å gjøre det:)


Ha en fin dag!
Agnete


PS. Mamma, jeg har det med andre ord bra:) Jeg er uten mobil og vil nok være det resten av uken..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar