mandag 21. februar 2011

Mikroskopist kurs

På fredag reiser jeg til San Diego på kurs innen Mikroskopi!
Jeg gleder meg utrolig mye :)
Da skal jeg lære meg å analysere levende blod, og gi kostveiledning innen pH balansert kosthold.


Jeg skal forklare mer utdypende om dette etterhvert. Vil likevel nå opplyse om, særlig til de som er godt informert om pH - kosthold,  at all mat jeg anbefaler på bloggen min ikke er pH balansert.  Det er en grunn til at jeg tar kostholdsveileder samtidig som mikroskopi. Vi mennesker er forskjellige, og et type kosthold får en ikke alle til å spise. Dersom noen spør meg hvordan en kostholdsmessig bør leve så vil jeg si et pH balansert kosthold. Men dette kan også modifiseres og tilpasses den enkelte slik at det blir gjennomførbart, og faktisk blir satt ut i live. Kostholdet kan bli supersunt uten å følge noe slavisk. 


Etterhvert så kommer jeg til å være mer klar på hva som går inn under et pH - balansert kosthold. 
Jeg tror likevel jeg med sikkerhet kan si at de fleste tipsene mine går under kategorien sunt :)




For de som vil se et lite innslag om mikroskopi så kan dere klikke dere inn her:


www.tvvest.no 


Se under magasin og alternativ reise, program 7.
Dette var han jeg testet meg hos første gang.
Nå skal det sies at dette er en mini innføring i mikroskopi, men en får en liten anelse om hva det dreier seg om:) 


God natt!
Agnete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar