torsdag 30. august 2012

Update!


Hei kjære lesere!

Jeg føler jeg forsømmer denne bloggen veldig om dagen og det er på facebook det skjer..
Men skal prøve å få ut noen lunde samme info her som på face!
Tiden strekker liksom ikke helt til om dagen.. :)


LATEST NEWS!

HÅRANALYSER
Flere nye spennende innlegg om hårmineralanalyser på supersunn.no! Les om hvordan en kan bli bedre av mageplager/forstoppelse, pms, psoriasis/leddplager ved å finne ut hva slags mineraler du trenger og hva slags mat du bør spise, basert på håret og blodet ditt. = [supersunn] på din måte!

ANETTESHUS - NY OPPSKRIFT
Nytt innlegg hos Anetteshus i dag - raw sjokoladefudge kake! Til høsten blir det et lite miniprogram hos henne: [supersunn] steg for steg :)

KURS TIL HØSTEN
..er dessverre utsatt og avlyst. Jeg har nå 9 uker igjen av graviditeten min, og må ta det litt rolig. Har veldig skjev rygg (scoliose) som fører til et låst bekken når jeg går for mye. Er utrolig skuffet for dette, men jeg LOVER at jeg kommer veldig sterkt tilbake til neste år! Jeg skal ikke ligge på latsiden for å si det sånn, og jobber med noe veldig spennende som jeg håper å lansere om et års tid :) Håper å klare å holde blogg/nettbutikk/facebook noenlunde oppe og gå - men barn og helse først. Begynner å glede meg veldig nå til Millian kommer <3

OPPSKRIFTER
Se her for inspirasjon - det kommer flere utover høsten!
HENTET FRA: Healthy Nutrtion & Natural Medicine News

Her er noen fine oversikter som jeg finner mye av på facebook om dagen og som jeg håper dere kan få glede av!

HENTET FRA: Healthy Nutrition & Natural Medicine News

HENTET FRA: Rawforbeauty 

HENTET FRA: Rawforbeauty 



HENTET FRA: Juicing Vegetables





Klem Agnete


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar