onsdag 1. august 2012

Nye oppskrifter!

Hei alle sammen!



Sånn ser oppskriftene ut
- ofte med tips om produktene jeg bruker!
Ser at jeg ligger litt bakpå med blogging.. jeg skriver for det meste på facebook og legger ut bilder på Instagram. Så det er der det meste skjer, men skal prøve å holde bloggen også oppdatert for de som ikke er eller vil være der :)


Det som har skjedd siden sist er at det er kommet mange oppskrifter på nettsiden min - dere finner de via oppskrifter på supersunn sin nettside eller direkte her. Rå musli, bounty, hampmelk, vafler, sjokoladekake, wok, salat, grønnsaksjuice, rå sjokolademousse blant annet!


Det er også en sommerkampanje på mange av mine favorittprodukter innen supermat frem til 19 august!


God sommer videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar