onsdag 16. mai 2012

Nettbutikken er åpen!

Hurra!! Nettbutikken min er lansert! Ta gjerne en titt innom :) Det meste er på plass - men det kommer litt flere varer & mange flere oppskrifter i de neste dagene! www.nettbutikk.supersunn.no :)

I den anledning så har jeg en give away på Anetteshus sin side, dersom dere legger igjen en kommentar der på hva dere syns så er dere med i trekningen av fine sunne premier!




Ha ei veldig fin feiring i morgen! Jeg har virkelig vært i en nettbutikk boble, så det gikk først opp for meg i dag morges at det var 17. mai i morgen :) Da er det godt å få mamma i hus som svinger seg rundt! Kos dere masse!


Klem Agnete

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med en super (bokstavlig talt!) nettbutikk! Her var det veldig mange av mine favorittprodukter - er spesielt glad i Pukka sine ting. Oppdaget bloggen din samtidig, og gjenkjenner det flotte huset som ligger midt i "min" trimløype på Stangholmen :o) Nydelig sted, og perfekt for supersunne retreats. Gleder meg til å følge bloggen og lese mer om hvordan jeg kan gi kroppen mat den har godt av i motsetning til alt som gjør den syk...
    Lykke til med nettbutikken!

    mvh Mona

    SvarSlett
  2. Hei Mona! Tusen takk! Så utrolig koselig å høre at du likte den :)
    Så gøy å høre at det er din trimløype! Det er så fint der nede, vi har nedtelling til vi skal ned igjen! Har du feriested der eller bor du der? Kjekt å høre at du syns det passer til kurs & retreats, syns jeg også :) Det blir kurs der 12 juli, det er et 4 timers kurs på ettermiddag/kveld. Jeg vurderer også å arrangere en liten retreat i slutten av august. Spre gjerne ordet der nede dersom du vet om noen som er interessert :)

    Det ligger mer info på facebook: https://www.facebook.com/events/298582460225291/ - men skal også få lagt ut info her!

    Ha ei veldig fin helg, så sees vi kanskje en dag :) Setter pris på at du følger meg videre!

    Mvh
    Agnete

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Jeg er så heldig å bo her nede, så jeg tar turen forbi stedet deres minst en gang i uken :o)
    Har allerede snakket med noen som syntes det hørtes veldig interessant ut, og bringer det gjerne videre til flere.
    Hadde vært utrolig gøy å delta på et sånt kurs, så det skal jeg forsøke å få til :o)

    Riktig god helg til deg også!

    mvh Mona

    SvarSlett
  4. Så heldig du er! For meg så er det paradis på jord <3 Jeg finner så roen der nede og kunne godt tenkt meg å bo der :=) Får gjøre det når jeg blir pensjonist ;=) Setter pris på at du bringer det videre! Du er hjertelig velkommen!

    SvarSlett