fredag 9. mars 2012

[supersunn] barnekurs

Jippi! Endelig var dagen her!


Dette er en gjeng som jeg har lovet en stund at skulle få være med på første kurs.
Vi hadde en veldig koselig ettermiddag! 
Alle ville gjerne på et kurs nr 2, så det tar jeg som et godt tegn :)

Menyen ble som følger:

Ris & avokado m /soyasaus
Superjuice - grønnsaksjuice
Rødbetejuice
Styrke smoothies =
med supergreens, hempfrø og kokosolje + frukt/bær/grønnsaker
Granateple sorbet
Rå sjokolade med bokhvetecrunch oppi
Esekielbrød til å ta med seg i hånden når de gikk

.... vi spiste også den rå sjokoladen flytende med bokhvetemusli... det var noen som ikke
kunne vente til den var ferdig stivnet! Herlig :=)

Det var det vi fikk tid til på 2 timer!
Neste gang blir det nok noen justeringer, en salat må være med neste gang.

All mat er fri for gluten, melk og sukker!

Jeg har lagt ut en liten spørreundersøkelse - setter utrolig pris på om noen vil svare uavhengig om en vurderer å la sitt barn være med på det slikt kurs. Jeg trenger bare å vite om jeg bør la foreldre være med eller ikke :)

Barna på dette kurset syns det var topp å komme alene, men jeg ser at de blir mer delaktig dersom de har foreldrene med seg. Det kan være at jeg deler kurset i 2 ulike aldersgrupper.

Neste barnekurs er lørdag 24 mars kl 12-14.30. Jeg kommer tilbake med mer informasjon!

Klem Agnete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar