torsdag 10. november 2011

Tusen hjertelig takk....

.... for alle dere som har klikket dere inn på denne bloggen og fulgt meg og [supersunn] i planleggingsfasen!


Jeg har rundet 10000 klikk og er evig takknemmelig for hvert eneste ett!!


Det føles litt rart å gjøre dette fordi en blogg blir - om en vil eller ikke  - en liten del av livet ditt...
...men nå er det på tide å avslutte her. Bloggen var en midlertidig løsning i påvente av nettside for [supersunn].


Fra nå av så vil alt skje på [supersunn] sin side på facebook og [supersunn] sin nettside (fra februar). 


* Matkurs kommer i gang fra februar
- [supersunn] intro - rawfood, supermat & grønn mat på spennende måter.
- [supersunne] barn - gjør det lekende lett å få de små til å spise mer grønt og sunn kos.
- [supersunn] detox - flytende grønn faste der du renser kroppen på en behagelig måte.


* [supersunn] Retreat - yoga & rawfood
- en uke
- i mai og juni


[supersunn] analysen (hårmineralanalyse og blodanalyse med spesialtilpasset kostveiledning er tilgjengelig fra februar. 
- Denne er fin for de med en kropp i ubalanse, eller dersom du ønsker å spise best mulig tilpasset din kropp. 


Jeg blir kjempeglad dersom dere følger med meg videre!!
Bloggen blir liggende en stund, til alt blir overført til nettsiden 
(sånn at dere også har tilgang på oppskriftene :) )

Igjen, tusen takk til dere alle.
Jeg håper det har vært noen nyttige tips som dere har fått bruk for!

Stor klem fra 
Agnete


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar