mandag 5. september 2011

Raw food kurs i høst!

Er du en av de som har lyst til å lære mer om Raw food?


Kurs arrangeres av unge kokker mange steder i landet - se www.ungekokker.no.
Et for voksne og ulike kurs for ungdom. 
Dette ser ut til å være et veldig bra kurs!
Det koster litt for voksen kurset (2500), men det varer i 2 dager og her tror jeg virkelig en kommer hjem og føler at en har lært noe som en kan implementere i hverdagen.


Jeg vurderer å melde meg på i November i Bergen. Det er ikke alt innen Raw food som jeg vil anbefale å bruke jevnlig (eksempel for mye dadler, honning, kakao og store mengder frukt). Jeg tror likevel en kan plukke med seg mye som en kan bruke i hverdagen, særlig når det kommer til middager! Raw food sjokolade kake  i ny og ne er heller ikke å forakte :=)


Supersunn skal plukke det beste fra ulike kostholdsretninger 
og skreddersy det til hver enkelt!


Skreddersydde kostplaner vil være på plass når 
nettsiden min er på plass, forhåpentligvis i løpet av oktober!


Takk for tips angående kurs!
Agnete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar