tirsdag 1. mars 2011

Nydelige karamelltrøfler

Ta en titt på denne siden når en har lyst til å lage noe søtt som er noenlunde sunt :)
Det er utrolig mye spennende oppskrifter her på søtt som du kan lage selv!
http://mjuuugly.blogg.no/1287778415_trfler_naaam.html
Disse hadde ei søt venninne av meg laget, og de gikk rett hjem hos meg:)
Steviadråpene kan bestilles på iherb.com.


Kino er den største utfordringen for meg. Når alle sitter og knitrer med godteposene sine, så er det liksom litt kjipt å tygge på en gulerot:) Har forøvrig ikke gjort det enda altså...
Disse og sjokoladekulene er da et godt alternativ! 


Husk at dadler og andre søtningsstoffer er mat for sopp, så disse bør ikke spises i tide og utide av hverken de med candida eller andre.


Ja, ja, vet ikke hva dette tyder på... kl er 5, og jeg ligger og tenker på søtsaker:) Blir litt sulten av denne detoxen, og har ikke helt klart å venne meg til denne dønrytmen. Følger dere hjemme jeg:)


Søtkos fra
Agnete

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar