tirsdag 29. mars 2011

100 slikkepinner på døren...

Yummy-Earth-Organic-Lollipops!









I dag tror jeg mine to små gutter følte det var julaften:)
Jeg hadde bestilt slikkepinner fra iherb.com, og de kom med DHL, levert på døren.
Det var tre stykk fornøyde testpersoner som satt i sofaen i dag morges etter frokost, og nøt smaken!
De var faktisk knallgode og bedre enn vanlige slikkepinner!

De er også mye sunnere. De er søtet med palmesukker (gir lavere blodsukkerstigning enn sukker) og organisk tapioka sirup/ris sirup. De forskjellige gode smakene kommer fra organiske frukt ekstrakter. That`s it. Ikke noe kunstig fargestoffer eller smaker i disse nei:)

I en slikkepinne er det 22 kcal og ca. 6 gr. karbohydrat for de som er opptatt av sånt.

Tror det var punktum for oss med vanlige slikkepinner etter dette. Det jeg likte best med disse er at de har ikke noen ettersmak, og de hadde utrolig god frisk fruktsmak!

Pris (med frakt) er ca. 100 kr for 50 stk - levert på døren der DHL leverer. Fraktkostnaden kommer opp på iherb.com før du setter i gang bestillingen. De har forskjellige måter å levere de på alt etter hvor en bor tror jeg. De jeg bestilte kom i en pose og ikke i en boks som på bildet. Når jeg tok et søk på dette merket så kom det opp flere ulike produkter innen samme sjanger. iherb.com

PS: når vi er inne på små barn, så fant jeg en hårvoks/balm til små barn på Energiseforlife.com! Fri for mange av de farlige stoffene som er i vanlige hårvokser. Skal skrive mer om bra produkter for hud og hår etterhvert:)

Agnete


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar